Nurmeksen kaupunki on aloittanut ilmeensä uudistamisen.
Työstämme mainostoimisto Seven-1:n kanssa kaupungin uutta ilmettä. Ilmassa
vilisee useita kysymyksiä: Mitkä ovat Nurmeksen värit? Pitäisikö meillä olla
slogan? Mitkä ovat viestimme? Mitkä ovat Nurmeksen vahvuudet? Mikä on meidän
tyylimme? Miten ja missä näymme? Mitä välineitä käytämme?
Tarvitsemme Sinua. Nyt voit auttaa meitä ja kertoa
ideoitasi siitä, miten Nurmesta pitäisi markkinoida. Voit kertoa mielipiteesi
meille nettisivujen kautta tai puhelimella johdon sihteeri Paula Karjalaiselle.
Kysymme myös Nurmeksen Potakkajuhlilla 6.9.2013 kuntalaisten mielipiteitä ja
ideoita.
Meillä on valmis suunnitelma: Syyskuun lopulla kokoamme
ehdotukset yhteen. Lokakuun alkupuolella kaupunginhallitus valitsee sitten
jatkotyöstöön parhaat ideat ja asettaa mainostoimiston kolme eri ehdotusta
paremmuusjärjestykseen. Marraskuun lopussa olemme sitten saaneet uuden tyylin
valmiiksi.
Olemme edenneet systemaattisesti: Nurmeksen kaupungin
uusi strategia korostaa kaupunkimme markkinointia ja reipasta otetta.
Palvelulupauksemme on vetovoimainen Nurmes. Nurmeksen kaupungin
tavoitemielikuva on nuorekkaampi, nykyaikaisempi ja joustavampi kaupunki.
Olemme vastuullinen tulevaisuuden tekijä.
Kuntamarkkinoinnin suunta Suomessa näyttää korostavan
kunnan dynaamista ilmapiiriä ja paikan markkinointia sekä brändäystä. Tämä
onkin tärkeää, koska tulevaisuudessa Suomen kuntakartta on erilainen. Uudessa kartassa
nykyisistä kunnista tulee paikkoja, joiden nimet ja identiteetti säilyvät.
Uusista kunnista tulee palvelujen järjestäjiä. Uskon kehityksen Pielisen
Karjalassa myös menevän näin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.